Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2019

ΟΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΕΣ ΕΥΧΕΣ, ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΟΥ 1ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ


Τα δικά μου μοναδικά Χριστούγεννα

Γεια σας είμαστε το 1 ο Γυμνάσιο Μαρκοπούλου
Μεσογαίας Αττικής
και θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μνήμες και
βιώματα, όνειρα κι ευχές, ιδέες για εναλλακτικά
χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ακολουθήστε νοερά τα
βήματά μας προς τα Χριστούγεννα που πλησιάζουν.
Τα δικά μου ιδανικά Χριστούγεννα έχουν
Ήχους από ψαλίδια και μαρκαδόρους που ζωγραφίζουν
Μυρωδιές από γλυκά που ψήνονται
Γεύσεις από μέλι και καρύδια
Πρόσωπα χαμογελαστά
Πράγματα χρωματιστά και πρωτότυπα
Σχέσεις όλο ζωντάνια ανάμεσα σε όλους
Σημαντικότερη στιγμή, είναι αυτή που στολίζουμε το δέντρο του
σχολείου
Το δικό μου εναλλακτικό χριστουγεννιάτικο «δέντρο» φέτος δε θα
μοιάζει με κανένα άλλο.
Θα είναι στολισμένο από ανακυκλώσιμα μπουκαλάκια του νερού. Τα
χρώματά του θα είναι πολλά και έντονα.
Οδηγίες κατασκευής: Κάθε μαθητής παίρνει το άδειο μπουκαλάκι νερού
του και το ζωγραφίζει με μαρκαδόρους πόσκα σε σχέδια και χρώματα
της επιλογής του. Το αφήνει να στεγνώσει και στη συνέχεια το κόβει σε
διάφορα σχέδια. Τέλος, γύρω από το «λαιμό» του δοχείου δένει
κορδέλα ώστε να το κρεμάσει στο δέντρο.





Τα Χριστούγεννα που μου έμειναν αξέχαστα!Πριν από δυο χρόνια, στο Μαρκόπουλο της Ανατολικής Αττικής, στο 1 οΓυμνάσιο, ζούσαν 380 μαθητές/τριες και 30 καθηγητές/τριες.Εκείνη τη χρονιά είχαμε ξεκινήσει ένα πρόγραμμα δράσης στο σχολείομε τίτλο "Ενδιαφέρονται για μένα & Φροντίζω το χώρο μου". Βασικέςιδέες του προγράμματος ήταν οι εξής:1) Η ουσιαστική κοινωνικοποίηση συνδέεται με τη διάθεση ναβελτιώσουμε τον εαυτό μας και το χώρο μας, δηλαδή το φυσικό,τεχνητό και κοινωνικό χώρο. Ως φυσικό και τεχνητό χώρο εννοούμε τοσχολικό κτήριο και τις υποδομές του και ως κοινωνικό περιβάλλονεννοούμε τις σχέσεις και την κουλτούρα που αναπτύσσεται μέσα σεαυτό.2) Το σχολείο μας χρειάζεται και μπορεί να δεχθεί αρκετές θετικέςπαρεμβάσεις, οι οποίες μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ ουσιαστικόμάθημα ομαδικής εργασίας για μας, στο πλαίσιο όλων των μαθημάτων.3) Επομένως, μπορούμε και πρέπει να κατανοήσουμε ότι το φυσικό καικοινωνικό περιβάλλον του σχολείου μας έχει πολλά περιθώριαβελτίωσης. Ανεξαρτήτως της υποστήριξης φορέων, όπως ο Δήμος ήχορηγοί, προέχει η δική μας διάθεση να αλλάξουμε το σχολείο μας προςτο καλύτερο, γιατί το σχολείο αυτό είναι το δικό μας περιβάλλον, όσοφιλοξενούμαστε σε αυτό.Διάρκεια και τρόπος υλοποίησης: Tο σχέδιο δράσης είχε ετήσιοπρογραμματισμό. Οι ομάδες δράσης εργάστηκαν κατά κανόνα σταδιαλείμματα και εκτός διδακτικών ωρών. Οι ομάδες δράσης μας, σεσυνεργασία με καθηγητές σε θέση υπευθύνου, δημιούργησανχρονοδιάγραμμα εργασιών για όλο το έτος, στο τέλος του οποίου οιομάδες παρουσίασαν το έργο τους.
Εμπλεκόμενα πρόσωπα: Διεύθυνση σχολείου, Σύλλογος Διδασκόντων,

15μελές συμβούλιο, 5μελή μαθητικά συμβούλια, όλοι οι μαθητές Σας αποστέλλουμε με χαρά το έντυπο συμπληρωμένο με φωτογραφίες και πληροφορίες από τα δικά μας ξεχωριστά Χριστούγεννα, στο πλαίσιο ενός προγράμματος περιβαλλοντικής δράσης που πραγματοποιήσαμε πριν από δυο χρόνια.


Τα στοιχεία του σχολείου μας:
/1ο Γυμνάσιο Μαρκοπούλου (κωδικός σχολείου 0502040),
Διεύθυνση: Παπαβασιλείου 36, 19003 Μαρκόπουλο,
Τηλέφωνο: 2299025207, fax: 2299025267

/Το ιστολόγιο του σχολείου μας είναι


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου