Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2019

Οι χριστουγεννιάτικες ευχές, το άρθρο, το χριστουγεννιάτικο δέντρο και η συγκινητική ψηφιακή αφήγηση του 4ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης

Σας στέλνουμε τις εργασίες μας για την πολύ όμορφη δράση σας:
1) Το χριστουγεννιάτικο άρθρο μας
2) Φωτογραφία του δέντρου μας
3) Ψηφιακή αφήγηση "Το δεντράκι που σώθηκε" 

Καλές γιορτές!

Κιτσάτη Μαρία (ηλεκτρονική διεύθυνση στο ΠΣΔ: kitsati@sch.gr)
Τουλουμτζή Φιλιώ (ηλεκτρονική διεύθυνση στο ΠΣΔ: touloumtzi@sch.gr
4ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης












Τα μοναδικά  Χριστούγεννα της Α΄ τάξης του 4ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης

Γεια σας! Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης του 4ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης και θέλουμε εμείς και οι καθηγήτριές μας Κιτσάτη Μαρία και Τουλουμτζή Φιλιώ να μοιραστούμε μαζί σας μνήμες και βιώματα, όνειρα κι ευχές, ιδέες για εναλλακτικά χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ακολουθήστε νοερά τα βήματά μας προς τα  Χριστούγεννα που πλησιάζουν.

Η δική μας χριστουγεννιάτικη ιστορία
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 διαβάσαμε το παραμύθι «Τα φετινά  Χριστούγεννα του Δάσους» του  Θ. Παπαϊωάννου και της Σ. Θεοδωρίδου και γράψαμε τις δικές μας χριστουγεννιάτικες ιστορίες. Επιλέξαμε μία από αυτές και τη μετατρέψαμε σε ψηφιακή ιστορία, προσθέτοντας την ηχογραφημένη αφήγηση. Μπορείτε να δείτε την ψηφιακή μας αφήγηση «Το δεντράκι που σώθηκε» στη διεύθυνση: https://blogs.sch.gr/kitsati-bl4/2019/12/17/to-dentraki-poy-sothike/

Τα δικά μου ιδανικά Χριστούγεννα έχουν
 Ήχους από τα τρίγωνα των παιδιών που λένε τα κάλαντα.
Μυρωδιές  από το γιορτινό τραπέζι.
Γεύσεις από τα μελομακάρονα της γιαγιάς.
Πρόσωπα αγαπημένα που χαμογελούν κάθε στιγμή.
Πράγματα και στολίδια που φωτίζουν την πόλη.
Σχέσεις όλο ζωντάνια ανάμεσα  σε φίλους και οικογένεια.
Σημαντικότερη στιγμή είναι αυτή που όλοι ευχόμαστε ο ένας στον άλλο «Καλή Χρονιά»!
Δέσποινα Π. - Α3

Το δικό μας εναλλακτικό χριστουγεννιάτικο δέντρο
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α2 φτιάξαμε χριστουγεννιάτικες μπάλες από εφημερίδα, τις τυλίξαμε με αλουμινόχαρτο και  στερεώσαμε μέσα σ’ αυτές χρωματιστές κορδελίτσες. Με τις μπάλες στολίσαμε ένα δέντρο στο αίθριο του σχολείου μας.

Τα  Χριστούγεννα που  μου έμειναν αξέχαστα!
Το 2017 ήταν για μένα η καλύτερη χρονιά. Οι στόχοι που είχα βάλει πραγματοποιήθηκαν, οι περισσότεροι τουλάχιστον. Μία ακόμη ανατροπή -τελείως απρόσμενη- άλλαξε για τα καλά τη ζωή μου και την καθημερινότητά μου. Όλα ξεκίνησαν από μια συζήτηση που είχα με τους γονείς μου. Ήθελα οπωσδήποτε ένα σκυλάκι, όμως οι γονείς μου έλεγαν συνέχεια «όχι». Θα ήταν δύσκολο να φροντίζουν ένα σκυλί, αφού όλη την ημέρα θα βρίσκονταν στη δουλειά κι εγώ με τον αδερφό μου στο σχολείο και στις δραστηριότητές μας. Κάθε βράδυ κοιμόμουν με την ελπίδα ότι κάποια μέρα θα αποκτήσω αυτό που τόσο ήθελα. Τελικά καλά έκανα και ήλπιζα, γιατί μια μέρα κάτω απ’ το δέντρο ένα τεράστιο κόκκινο κουτί με περίμενε. Τράβηξα την κορδέλα και αμέσως πετάχτηκε ο «απρόσμενος επισκέπτης»! Ίσως και να ήμουν ο πιο χαρούμενος άνθρωπος σε όλο τον πλανήτη τότε, χάρη σε ένα κουτάβι! Ήταν τα καλύτερα Χριστούγεννα που είχα περάσει ποτέ! Κωνσταντίνα Κ.- Α4

Οι φετινές χριστουγεννιάτικες ευχές μας προς
την οικογένειά μου είναι: Να είναι όλοι γεροί κι ευτυχισμένοι και να ζήσουν πολλά χρόνια ο μονάκριβος παππούς και οι δυο γιαγιάδες που τις αγαπώ πολύ!
τους φίλους μου είναι: Να περνάμε πάντα μαζί τις λύπες και τις χαρές.
όλον τον κόσμο είναι: Να υπάρχει υγεία, ηρεμία και γαλήνη. Να μην υπάρχουν πόλεμοι και όλα τα παιδιά να έχουν αγάπη, σπίτι και φαγητό.
Άννα Τσ., Ελισάβετ Τσ., Έφη Π., Κωνσταντίνα Π.- Α5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου