Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2019

Χριστουγεννιάτικες αναμνήσεις και προτάσεις από την Ε' τάξη του 83ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης

83ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Μαθητές και Μαθήτριες της Ε΄τάξης μαζί με τον Δάσκαλό του κο Δρούγκα Αργύρη

Χριστουγεννιάτικες Αναμνήσεις .... Φύλλο 1
Τα δικά μου ιδανικά Χριστούγεννα έχουν:
Ήχους :
απόν τον Άγιο Βασίλη, χριστουγεννιάτικα τραγούδια, τα κάλαντα και τα τρίγωνα, από τα φύλλα των δέντρων στο κήπο μας,
Μυρωδιές:
 από τα ζεστά, λαχταριστά φαγητά, κουραμπιέδες και μελομακάρονα, κουλουράκια, από κανέλα,  από το γεμιστό κοτόπουλο με πατάτες,  από το κρέας που ψήνεται,
Γεύσεις:
 από ζεστά φαγητά, γλυκά, από μελομακάρονα
Πρόσωπα:
παππούς, γιαγιά, μαμά, αδερφή, όλη η οικογένεια, θείες και θείοι, ξαναμμένα και ευχαριστημένα απ΄τη χαρά,
Πράγματα:
παιχνίδια και PS4, που με κάνουν χαρούμενο, δώρα κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο, οτιδήποτε μου δίνει χαρά,
Σχέσεις ζώσες μεταξύ:
 φίλων, οικογένειας, συγγενείς
Σημαντικότερη στιγμή είναι:
 αυτή που ανοίγω τα δώρα, αυτή που κόβουμε τη βασιλόπιτα, αυτή που κλείνουν τα σχολεία, αυτή που λέω τα κάλαντα, αυτή που τρώω γλυκά, κουραμπιέδες και μελομακάρονα,  αυτή που μονοιάζουν οι άνθρωποι, αυτή που τρώμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, αυτή που πετυχαίνω το φλουρί στη βασιλόπιτα,

 Χριστουγεννιάτικες Αναμνήσεις ....Φύλλο 5
Οι φετινές χριστουγεννιάτικες ευχές μου προς :
Την οικογένειά μου να είναι όλοι:
υγιείς, πάντα καλά, χαρούμενοι και ευτυχισμένοι, να μην μαλώνω με τις αδελφές μου, γεροί και δυνατοί,
 Τους φίλους  μου να είναι:
 ευτυχισμένοι, έξυπνοι, καλές γιορτές, να μην τσακωθούμε φέτος  ποτέ, να μην μαλώνουμε συνεχώς για ασήμαντα πράγματα, επιτυχία στα μαθήματά τους, να βρισκόμαστε πιο συχνά,  να είμαστε πάντα φίλοι,  να περάσουν  ωραία στις διακοπές τους,

Όλον τον κόσμο:
να μην έχουμε προβλήματα, χαρούμενο το νέο έτος, να σταματήσουν οι πόλεμοι, και να είμαστε όλοι μονιασμένοι, υγεία, ειρήνη, ένα σπίτι για όσους το έχουν ανάγκη, φαγητό για όλα τα παιδιά,  να περνάμε όλοι καλά,  όλοι να έχουν ένα ζεστό σπίτι  και μια ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, να έχουμε πάντα Χριστούγεννα, ο κόσμος να είναι πιο ΔΙΚΑΙΟΣ

Χριστουγεννιάτικες Προτάσεις .... Φύλλο 3
Το δικό μου εναλλακτικό χριστουγεννιάτικο δέντρο:
 1.  Το «έλατο των εφημερίδων»
Δέντρο φτιαγμένο από παλιές εφημερίδες και περιοδικά με πολύχρωμες εικόνες κομμένες σε σχήμα κώνου και με χάρτινο αστέρι.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν το στολίζουμε με λαμπάκια!
Ελένη Γκ.


 2. Το δέντρο «ΣΟΚΟΛΑΤΑ»
Θα είναι φτιαγμένο από διάφορες σοκολάτες με μπλε, καφέ, μαύρο άσπρο , πράσινο, κόκκινο και κίτρινο περιτύλιγμα. ΚΑΙ τυλιγμένες με ξηρούς καρπούς.
Δημήτρης
 
 3. Το «ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΟΔΕΝΤΡΟ»
 Είναι μια πυραμίδα από κουραμπιές με μπόλικη άχνη, που θα του δίνει το κατάλευκο χρώμα.
Λυδία
 
4. Το δέντρο  από χαρτόκουτα
Δεκαπέντε  χαρτόκουτα σε κόκκινο και πράσινο χρώμα με 5 χαρτόκουτα στη βάση, 4 στη δεύτερη σειρά, 3 στην τρίτη σειρά και στην κορυφή το ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΟ ΑΣΤΕΡΙ.
Ελένη Κ.

5. Το δέντρο «ΑΣΤΕΡΙ»
Δέντρο με μπάλες, αστέρια και φωτάκια όλα από ψάθα  και όλα σε πράσινο χρώμα.
Θεοδόσης
 
6.  Το δέντρο «των ΖΑΧΑΡΩΤΩΝ»
Δέντρο φτιαγμένο από ζαχαρωτά και σαντιγή σε διάφορα χρώματα ενώ το αστέρι θα είναι μια μεγάλη καραμέλα.
Κατερίνα
 
7.  Το δέντρο με τα πολύχρωμα μπαλόνια
Δέντρο φτιαγμένο με πολύχρωμα μπαλόνια  στη βάση 5 μπαλόνια, λίγο πιο μέσα 3 μπαλόνια, μετά δύο και την κορυφή ένα μπαλόνι για αστέρι.
Μαριλένα

8. «Μελομακαρονόδεντρο, με αστέρι κουραμπιέ»
Δέντρο φτιαγμένο με μελομακάρονα και τριμμένο με ξηρούς καρπούς. Για αστέρι παίρνουμε ένα κουπάτ αστέρι κι έναν κουραμπιέ και του δίνουμε το σχήμα του αστεριού.          
Μαρία
 
9.Το «πολύχρωμο στεφάνι»
Δέντρο σε σχήμα στεφανιού φτιαγμένο πλεγμένο με λεπτά κλαδιά δέντρου και χάρτινες μπάλες πολύχρωμες. Νίκος
 
10. Το χριστουγεννιάτικο μου δέντρο «ΜΙΑΜ»  θα είναι φτιαγμένο από χριστουγεννιάτικα μπισκότα με κόκκινο, πράσινο άσπρο χρώμα και στην κορυφή θα έχει γλάσο.
Φωτεινή
 

 Χριστουγεννιάτικες Αναμνήσεις .... Φύλλο 4ο , Χριστουγεννιάτικο  βίωμα
«Ένας αστείος ΑΊ-Βασίλης»
Πριν τρία χρόνια γιορτάσαμε τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά  στο χωριό του παππού μου. Εκεί συνάντησα κι άλλα αγαπημένα μου πρόσωπα,  την γιαγιά, τους θείους μου και τα ξαδέρφια μου. Είχαμε μεγάλη αγωνία για το πότε θα έρθει ο Άγιος Βασίλης και να μας φέρει  τα δώρα. Η μαμά μου μας είχε πει πως υπάρχει πραγματικά  ο Άγιος Βασίλης και εμείς την πιστέψαμε. Το μεσημέρι μετά το φαγητό μαζί με τις ξαδέρφες μου πήγαμε έξω στην αυλή και για να δούμε αν έρχεται ο Άγιος Βασίλης. Κοιτάξαμε στον ουρανό για δούμε το έλκηθρό του με τα δώρα.
Ξαφνικά ένας κύριος από το χωριό ανέβηκε τα σκαλιά του σπιτιού. Ήταν ντυμένος Άγιος Βασίλης και μας έφερε τα δώρα. Ο κύριος αυτός  ήταν πολύ αστείος  με τα ρούχα και φορούσε και αρχίσαμε να γελάμε με την καρδιά μου.
Την ημέρα εκείνη αισθάνθηκα μεγάλη χαρά που γνώρισα τον Άγιο Βασίλη από κοντά.
                     Φωτεινή Κ.
                   Ε΄τάξη 83ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου