Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Τα ξεχωριστά φετινά Χριστούγεννα της Σπυριδοπούλου Δέσποινας



Γεια σας είμαι  δασκάλα στο 10ο Δ.Σ. Γιαννιτσών
και θέλω να μοιραστώ μαζί σας μνήμες και βιώματα, όνειρα κι ευχές, ιδέες για εναλλακτικά χριστουγεννιάτικα στολίδια. Ακολουθήστε νοερά τα βήματά μου προς τα  Χριστούγεννα που πλησιάζουν.
Τα δικά μου  ιδανικά Χριστούγεννα έχουν
 Ήχους από κάλαντα
Μυρωδιές  από χριστουγεννιάτικα εδέσματα
Γεύσεις από μελομακάρονα
Πρόσωπα  αγαπημένα
Πράγματα στολίδια χριστουγεννιάτικα, χιονισμένο τοπίο
Σχέσεις όλο ζωντάνια ανάμεσα  σε φίλους, οικογένεια, συγγενείς

Σημαντικότερη στιγμή, είναι αυτή που πηγαίνουμε όλη η οικογένεια νωρίς το πρωί στην εκκλησία
Το δικό μου εναλλακτικό χριστουγεννιάτικο «δέντρο» φέτος θα μοιάζει με ένα τέλειο δέντρο φυλλοβόλο, το οποίο φιλοξενεί γύρω στα εκατό περίπου κονσερβοκούτια, ζωγραφισμένα από μαθητές και στολισμένα με κορδέλες και φιόγκους  (περιγραφή).
Θα είναι φτιαγμένο από άδεια κονσερβοκούτια κυρίως από γάλα. Τα χρώματά  του θα είναι ασημιά, ζωγραφισμένα με ειδικές μπογιές για λείες επιφάνειες. Θα στολιστούν με κορδέλες και θα κρεμαστούν με κορδέλες.
Οδηγίες κατασκευής: Αφαιρούμε τη μία επιφάνεια από το κουτί, το πλένουμε καλά, το στεγνώνουμε και στη συνέχεια το ζωγραφίζουμε. Ανοίγουμε δύο τρύπες στα σημεία που θα περάσει η κορδέλα και στο σημείο αυτό κολλάμε με πιστόλι σιλικόνης έναν φιόγκο. Η κορδέλα συνεχίζει και σε ένα δεύτερο κουτί, κολλάμε και σε αυτό έναν φιόγκο και στη συνέχεια είναι έτοιμο για κρέμασμα.

Τα  Χριστούγεννα που  μου  έμειναν αξέχαστα!
 Πριν από δεκαέξι χρόνια, στα Γιαννιτσά ,όταν μετακομίσαμε στο καινούριο μας σπίτι προτού γεννηθεί το τρίτο μας παιδί. Χιόνιζε για τρεις μέρες, σταμάτησε για λίγο κι όταν σηκωθήκαμε το πρωί για πάμε στην εκκλησία το χιόνι έπεφτε ασταμάτητα. Αναγκαστήκαμε να βάλουμε αλυσίδες για να πάμε στο χωρίο μου. Ένα χιλιόμετρο πριν το χωριό η εκκλησία καθώς βρίσκεται σε ύψωμα, φωταγωγημένη μέσα στη νύχτα και το χιόνι να πέφτει, έμοιαζε με χριστουγεννιάτικη κάρτα.

Αισθάνθηκα υπέροχα, περιμένω κάθε χρόνο να το ξαναζήσω.
Οι φετινές χριστουγεννιάτικες ευχές μου  προς
την οικογένειά μου είναι να είναι όλοι τους υγιείς και χαρούμενοι
τους φίλους μου είναι  να είναι όλοι τους υγιείς και χαρούμενοι
όλον τον κόσμο είναι να έχουν ειρήνη να είναι όλοι τους υγιείς και χαρούμενοι
ιδιαιτέρως για τους πρόσφυγες είναι να βρουν έναν τόπο όπου θα πετάξουν τη δυστυχία τους και θα ξεκινήσουν μια νέα ζωή.
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου