Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Τα ιδανικά Χριστούγεννα της Τζένης Γεωργιάδου

Αποτέλεσμα εικόνας για christmas toys
Σχετική εικόνα































Τα δικά μου  ιδανικά Χριστούγεννα έχουν:

 Ήχους από … ξύλα που καίγονται στο τζάκι, τα βήματα πάνω στο χιόνι
Μυρωδιές  από … μαμαδένιο φαγητό που ψήνεται, κανέλλα, γαρύφαλλο
Γεύσεις από ...μελομακάρονα και κουραμπιέδες, ζουμερά πορτοκάλια και μανταρίνια, καραμελωμένα  μήλα ...μαγικά δίχως να παχαίνουν

Πρόσωπα  ... οι φίλοι και η οικογένειά μου μαζί με άγνωστα πρόσωπα που θέλουν να ζεσταθούν, να φάνε, να συζητήσουν και να κοιμηθούν ήρεμα κάτω από τη στέγη μου
Πράγματα … τα  χριστουγεννιάτικα διηγήματα του Παπαδιαμάντη
Σχέσεις ζώσες... με όσους αγαπημένους  δεν είναι πια κοντά μου, αλλά τους κουβαλάω μέσα μου παντού, με τους δικούς μου που βρίσκονται κοντά και μακριά μου, με τους γείτονες,  τους φίλους, τους συνεργάτες, τους συντοπίτες μου, ...καλοδεχούμενη και όποια καινούργια σχέση έρθει και ο νοών νοείτο!
Σημαντικότερη στιγμή, ...μμμμμ, δεν σας την λέω
 
Αφιέρωση...στο Α3 με όλη μου την καρδιά "Χαμένοι χρόνια μας πολλά"
 
Οι ευχές μου: Να γίνει το ακατόρθωτο κατορθωτό, ώστε τα όνειρα όλων να μπορούν να αγγίξουν έστω και λίγο την πραγματικότητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου